بانک ملی ایران

دستنوشته های کارمند بانک ملی ایران

بانک ملی ایران

دستنوشته های کارمند بانک ملی ایران

بانک ملی ایران

این وبلاگ آماده است ضمن انتشار آخرین گاهنوشتهای شخصی و مباحث بانکی، به سؤالات شما در زمینه‌ی بانکی پاسخ دهد. نویسنده‌ی وبلاگ انتقادات، پیشنهادات و نظرات شما را به دیده منت قبول نموده و از اینکه در بهتر شدن و کامل شدن وبلاگ نظر می‌دهید سپاسگزار است.

.: وبلاگ "کارمند بانک ملی ایران" کاملاً شخصی است و هیچ‌گونه وابستگی و یا ارتباطی با سایت رسمی بانک ملی ایران ندارد. مطالب درج شده در این وبلاگ لزوماً دیدگاه بانک ملی ایران یا کارمندان آن نمی‌باشد :.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جشنواره بیستابیست

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۵ ق.ظ
کانون

کانون جوانه های بانک ملی ایران دریچه ای ایست برای کودکان و نوجوانان کشور عزیزمان تا از هم اکنون با بانک و مدیریت مالی آشنا شوند. هسته اصلی کانون جوانه ها، سایت این کانون به آدرس kids.bmi.ir می باشد. افراد زیر 18 سال می توانند با مراجعه به سایت، عضو کانون جوانه ها شوند، حساب باز کنند و کارت بانکی آرزو را با نام خودشان دریافت کنند. کاربران می توانند تمامی کارهای مالی را با این کارت انجام دهند.

جشنواره #بیستابیست
کاربران کانون جوانه ها  که کارت آرزو دریافت نموده اند از تاریخ 20 مرداد تا 20 مهر ماه سال جاری می توانند با کارت آرزوی خود پنج تراکنش انجام دهند و در قرعه کشی این جشنواره شرکت کنند. بانک ملی ایران به قید قرعه به 222نفر از شرکت کنندگان جوایز زیر را اهدا خواهد نمود.

2 جایزه 200.000.000 ریالی

20 جایزه 10.000.000 ریالی به صورت ماهیانه به مدت یک سال

و

200 جایزه 1.000.000 ریالی.

اگر تا کنون عضو کانون جوانه ها نشده اید، هر چه سریع تر با مراجعه به لینک ثبت نام عضو کانون جوانه ها شوید. در بانک ملی حساب باز نموده و پس از دریافت کارت آرزوی خود، در جشنواره ما شرکت کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۲۷
  • ۲۱۰ نمایش
  • بانک ملی ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی